Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~trustmyself | użytkownik

imię i nazwiskoMarta adresKraków zarejestrowany25.02.2006 @17:23:21 ostatnio na stronie25.11.2016 @08:25:37

Początkująca w sferze fotografii.


Byłam:
02.05.2009r - Tram Bar - Kraków
29.08.2009r - Łódź Kaliska - Kraków

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty19 komentarze988 posty na forum25

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~FroZ    10.02.2012 @23:41:18
_______
Mam coraz mniej czasu, bo czas jest krwiożercą.
~Julka17    11.08.2010 @20:47:17
;*
~pitekkkk    03.07.2010 @23:01:37
dziękuję
~akwEE    27.04.2010 @06:25:19
moje największe i najmilsze podzięki
_______
~mniamG    31.03.2010 @21:58:07
Yyyy... wow ;P ktos rozpoznał ! ;D Dzięki za cenna uwagę
~paplaLAla    29.03.2010 @11:56:39
a dziękuję
~vessendia    24.03.2010 @19:37:43
_______
to tylko kawa i papierosy
http://www.grymuza.wordpress.com
~juana    23.03.2010 @08:58:09
gała pałe ssała
~Skywalker    22.03.2010 @22:39:57
i dobrze
~Skywalker    22.03.2010 @21:26:19
dzieki - profilowe zadziorne
ostatnio edytowane: 2010-03-22 21:26:58
~omisq    20.03.2010 @19:46:43
i Ty tu diable?:P
_______
http://www.lumitophoto.com
Michał Obrzut
~naaniby    20.03.2010 @01:09:03
Zwłaszcza uderzajaca jest mina modelki w sensie taka sama, taka sama rowniez jest kolorystyka i identyczne wylana farba hahaha zawsze jest cos co ktos zrobil wczesniej moglabys sugerowac kopie gdybym na sile zerznela od kogos ale uwazam ze te zdjecia znacznie sie od siebie roznia. I tak na przyszlosc nie wystarczy na zdjecie nalozyc szumow , jakis badziewnych kreseczek zeby zdjecie bylo dobre , zamazujesz , przeswietlasz i kontastujesz bo tak inni robia ? xd
~naaniby    19.03.2010 @21:21:14
nie ogladalam ani jednego odcinka american...... nie kopiuje innych , dzieki za koment
~MaliciousAngel    12.03.2010 @14:55:42
Profilowe to masz magiczne...
~Lumpatia    07.03.2010 @12:52:21
;**
~pitekkkk    25.02.2010 @17:10:07
miło słyszeć
dziękuję i pozdrawiam
~KantoRR    10.02.2010 @21:10:23
świetne fotki
~Synthesizer    09.02.2010 @23:32:38
rozpierdolimy wszystkie systemy!
~Synthesizer    09.02.2010 @22:41:22
: >
pardą, będzie grubo :3
~Synthesizer    09.02.2010 @22:29:35
uhm, tylko parę jeszcze będzie z tej sesji
~Synthesizer    07.02.2010 @21:09:01
mhrh Twoja wódka jest wyjątkowo dobra :>
;**
~specimen    05.02.2010 @14:11:19
dziekuje.
~nijklm    17.01.2010 @00:10:55
coś mi sie wydaje ze i Ty mnie sfocisz :P
~mniamG    16.01.2010 @19:44:39
Dziękuję!
~Conex    10.01.2010 @14:47:06
_______
http://con3x.com con3x.com - portfolio graficzne
http://con3x.deviantart.com con3x.deviantart.com
1 2 3 4 5 6 ... 24 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt